Tio saker du kanske inte visste om mig

♥ Jag har en proppfylld sminkväska med smink som jag aldrig använder.
 
♥ Jag slänger aldrig gamla strumpor med hål i.
 
♥ Jag brukar svara med ett " va?" efter meningar fast jag igentligen hörde dem från början, och sedan fylla i den när min kompis berättar om den.
 
♥ Jag samlar på godisklubbor, och den äldsta är tre år gamal.
 
♥ Jag analyserar och hittar fel i allting t.e.x i filmer så kan jag säga (Twilight) "Guuud vad fint landskap, undras var det är tagit? Har dom kanske redigerat det? Kanske i photoshop? Eller? Det kan väll inte vara i Europa?... Det måste vara i Asien.... men var får dom snön ifrån? Kanske fake snö? Nä, det kostar nog för mycket med fake snö!"
 
♥ Jag har 10 st födelsemärken på min rygg.
 
♥ När jag ska äta kulglass så testar jag alltid på dom konstigaste/äckligasten smakerna. För att det inte ska vara synd om dom som aldrig blir tagna.
 
♥ Jag läser aldrig klart böcker, men när jag väl gör det så läser jag om dom igen. T.e.x nu har jag sex olästna böcker som ligger på mitt nattygsbord.
 
♥ Jag ser alltid fördelar med dem saker som slängs "Dem kan alltid återanvändas!" Jag brukar alltid hitta nya saker i Tess papperskorg som jag tycker är jätter fina och inte förstår hur hon har kunnat slänga det!
 
♥ Jag är väldigt snål av mig, och jag tycker att 200 kr för ett par skor är för dyrt. Det är därför jag köper allting i Thiland
 
//Lina♥
 
 

Kommentarer
Evelina säger:

Hejsan Lina!
Fin blogg ni har, följer den via bloglovin :)

Svar: Hej! Vad snällt av dig! du har väl oxå en blogg, ska gå in och kolla! :)
Tess och Lina

2013-03-16 | 19:20:02
Bloggadress: http://cuteevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback